Ogłoszenie nr 1/2022 o przetargu pisemnym nieograniczonym na wynajem powierzchni użytkowych w IV Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Prusa

Na podstawie Uchwały Rady Miasta Szczecin Nr LXIII/1169/06 z dnia 16 października 2006 r. w sprawie określenia
szczegółowych warunków korzystania z nieruchomości gminnych przez miejskie jednostki organizacyjne nie
posiadające osobowości prawnej (z późn. zm.: Uchwała Rady Miasta Nr XII/344/07 z dnia 30 lipca 2007 r. i
Uchwała Rady Miasta Nr XXX/749/08 z dnia 18 grudnia 2008 r. )
Dyrektor IV Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Prusa w Szczecinie, ul. Św. Kingi 2, 71-032 Szczecin
ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na wynajem w terminie od 1 września 2021 r. do 31 sierpnia 2022 r.:
1. pomieszczeń znajdujących się w budynku szkolnym:
- 4 sal lekcyjnych nr 03, 13, 14, 17 o pow. od 39 m² do 61 m²
- sali gimnastycznej o pow. 162 m 2 z szatnią i prysznicami
- boiska sportowego o pow. 250 m 2
Dostępność godzinowa: do uzgodnienia z uwzględnieniem planu lekcji, przeznaczona na prowadzenie
zajęć edukacyjnych
2. placu utwardzonego na terenie posesji szkolnej z przeznaczeniem do nauki jazdy kat. B (plac manewrowy),
Godziny najmu:
od poniedziałku do piątku- w godz. 16 00 do 19 30 ,
soboty i niedziele w godz. 9 00 do 19 30
3. powierzchni korytarza szkolnego z przeznaczeniem pod instalację automatów vendingowych do sprzedaży
napojów gorących/zimnych oraz przekąsek
Sale lekcyjne oraz salę gimnastyczną wynajmuje się wraz z prawem do wspólnego użytkowania sanitariatów, wody
zimnej i ciepłej, energii elektrycznej oraz ogrzewania.
Warunki przetargu:
1. Oferta winna zostać złożona na piśmie, w sekretariacie szkoły w zamkniętej i opisanej kopercie: „Nie
otwierać przed dniem 24.08.2022 r. do godz. 10 30 .
2. Termin składania ofert – do dnia 24.08.2022 r. do godziny 9 00 .
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.08.2022 r. o godzinie 10 30 .
4. Informacji dotyczących powierzchni udostępnianych do wynajmu oraz ich możliwości funkcjonalnych
udziela kierownik gospodarczy w IV LO -Helena Borowska, pod numerem telefonu (91) 483 42 44 w godz.
od 9 00 do 13 00 .
5. Pomieszczenia i miejsca oferowane do wynajęcia można obejrzeć od dnia 17.08.2022 r.,
po wcześniejszym uzgodnieniu z kierownikiem gospodarczym.
6. Minimalna cena wynajmu wynosi:
a) sali lekcyjnej 31,00 zł netto + VAT za jedną godzinę (zegarową)
b) sali gimnastycznej 69,50 zł netto + VAT za jedną godzinę (zegarową)
c) boiska sportowego 37,00 zł netto + VAT za jedną godzinę (zegarową)
d) placu manewrowego 250,00 zł netto + VAT za miesiąc
e) najem powierzchni z przeznaczeniem na pod instalację automatów- 325,00zł/m 2 netto + VAT za
miesiąc
(w/w ceny nie dotyczą okazjonalnych i „jednodniowych” wynajmów)
7. Wynajem pomieszczeń może nastąpić w celu prowadzenia działalności gospodarczej nie mającej
negatywnego wpływu na działanie szkoły,
8. Do oferty winny zostać załączone kserokopie niżej wymienionych dokumentów oraz informacje
i oświadczenia:
1) aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej (datowany nie wcześniej niż 14 dni przed przetargiem)
lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (ważność 3 m-ce),
2) decyzja o nadanym numerze indentyfikacyjnym NIP,
3) zaświadczenie o nadanym numerze indentyfikacyjnym REGON lub bieżący wydruk
ze strony internetowej Głównego Urzędu Statystycznego, o dokonanym wpisie w rejestrze REGON,
4) pełnomocnictwa osób reprezentujących podmiot stający do przetargu (w przypadku osób prawnych).

5) krótki opis planowanej działalności gospodarczej w wynajmowanym pomieszczeniu,
6) pisemne oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art.
233 § 1 Kodeksu karnego:
a) o nie zaleganiu w zobowiązaniach podatkowych wobec Urzędu Skarbowego,
b) o nie zaleganiu w opłacaniu składek wobec ZUS,
c) o nie zaleganiu z opłatami wobec Gminy Miasto Szczecin (podatek od nieruchomości,
wieczyste użytkowanie gruntu, opłat z tytułu umowy najmu, dzierżawy).

7) pisemne oświadczenie, że warunki przetargu są oferentowi znane.
8) pisemne oświadczenie, że stan techniczny przedmiotu przetargu jest oferentowi znany.
UWAGA: Niewykorzystane dokumenty zostaną zwrócone osobom, które nie wygrały
przetargu.
9. Oferta winna zostać podpisana przez uprawnioną osobę tj. osobę reprezentującą podmiot składający ofertę,
10. Kryterium wyboru oferty stanowić będzie:
1) zaproponowana najwyższa godzinowa wysokość czynszu za wynajem w/w pomieszczeń
2) rodzaj prowadzonej działalności w wynajmowanym pomieszczeniu
Przystępujący do przetargu będzie zobowiązany do zawarcia umowy najmu, w której będą umieszczone zapisy o:
- zabezpieczeniu praw materialnych szkoły w odniesieniu do powierzchni użytkowych oraz wyposażenia
szkolnego,
- płaceniu odsetek ustawowych w przypadku zwłoki w opłacie czynszu,
- automatycznym dostosowaniu treści umowy, w przypadku uchwalenia przez Radę Miasta zmian
w warunkach korzystania z nieruchomości gminnych
Złożenie swojej oferty w przetargu jest jednoznaczne z akceptacją powyższych zapisów dotyczących treści
umowy najmu.
Podmiot lub osoba, która wygra przetarg zobowiązana będzie do podpisania umowy najmu w ustalonym terminie.
Umowa najmu zostanie zawarta na czas oznaczony, nie dłużej niż do 31.08.2023 r.
Wyniki przetargu albo informacja o jego zamknięciu bez dokonania wyboru zostaną opublikowane w terminie 7 dni
od dnia otwarcia ofert na stronie internetowej szkoły pod adresem http://www.lo4.szczecin.pl w zakładce
„Ogłoszenia”.
Wynajmującemu przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty, jeżeli uczestnicy zaoferowali tę samą cenę
Dyrektor IV Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Prusa w Szczecinie zastrzega sobie prawo odwołania
lub unieważnienie przetargu w całości lub w części bez podania przyczyn.

Zatwierdzono dnia 11.08.2022 r.